DRAGØRS AKTIVITETSHUS

....for din sundhed

Pilates - Flow - styrke

 

Overordnet styrker Pilates mave og ryg, smidighed og styrke og stabilitet i hele kroppen, og ikke mindst evnen til at udføre korrekte og økonomiske bevægelser.

Træningen består af muskeltræningsøvelser, der udføres stående, siddende, på alle 4 og liggende. Alle øvelser udføres langsomt og kontrolleret enten af kroppens eller legemsdelenes egen vægt eller ved brug af redskaber. 

Opvarmning af de store muskelgrupper.

Udfordrer kroppen med smidigheds- og balancetræning. 

Ryg og core får osse en tur, så en stærk ryg/core opnås

Det hele afsluttes med en god gang stræk og afspænding.

Dekorativt billede

 

 

Det siges om pilates:

 

Efter 10 lektioner føler du dig bedre tilpas - efter 20 lektioner ser du bedre ud og efter 30 lektioner har du fået en ny krop.

 
Hilsen Linda

 

 

Tid: Tirsdage  kl. 12.00 - 13.00

           Torsdage kl. 12.30 - 13.30

Aktivitetsleder: Linda Skou Remfeldt, mob. 2877 7944


Tilmelding

Tirsdage:  

Torsdage: 


 

DET SKER

BESØGSTÆLLER